مدارس تا پایان فروردین مجازی شد

مدارس تا پایان فروردین مجازی شد سخنگوی آموزش‌وپرورش اعلام کرد که مدارس تا پایان فروردین ماه مجازی است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۵ - 2026 March 30
کد خبر: ۳۰۴۸۳۷

به گزارش راهبردمعاصر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: کلاس‌های دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی تا پایان فروردین به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس های درس در اردیبهشت ماه اطلاع رسانی می شود.

مدارس کشور به دلیل حملات آمریکایی _ صهیونی از نیمه اسفند تا پایان سال مجازی شد.

قرار است دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد، ادامه آموزش‌ها را داشته باشند و امتحانات نیز در خرداد برگزار شود.

امتحانات دانش آموزان پایه های هفتم تا دهم از ۹ خرداد آغاز می‌شود.

مدارس فرصت دارند تا قبل از شروع امتحانات، تدریس کتاب‌های درسی را تکمیل کنند.

معلمان مدارس ابتدایی موظفند، ثبت نمرات ارزشیابی توصیفی را از ۹ خرداد آغاز کنند.

درباره زمان امتحانات نهایی پایه های یازدهم و دوازدهم، اطلاع رسانی خواهد شد./تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار